دانلود Duet Premium v3.0 بازی دوئت نسخه پرمیوم + تریلر برای اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به مرکز انواع عکس نوشته های عاشقانه و دلتنگی و ... خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 525
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 48
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 1159
:: بازدید سال : 10605
:: بازدید کلی : 118815

RSS

Powered By
loxblog.Com

بزرگ ترین وبلاگ تفریحی

دانلود Duet Premium v3.0 بازی دوئت نسخه پرمیوم + تریلر برای اندروید
چهار شنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:58 | بازدید : 756 | نوشته ‌شده به دست پسر آذری | ( نظرات )

 

معمولاً بازیکن ها از بازی کردن بازی ها اغلب برای سرگرمی استفاده می کنند. اگرچه بیش از نیمی از بازیکن های دنیا با همین مقصود به سمت بازی ها می آیند اما نیمی دیگر از این بازیکن ها ابعاد دیگری از بازی ها را می بینند. برخی ها حرفه ای می نگرند و برخی دیگر بازی ها را زمینه ای مناسب برای رقابت با دیگران می دانند. اما یک دسته از بازیکن ها هستند که از بازی ها بهترین استفاده ممکن را می کنند. انتخاب این بازیکن ها نه تنها مثل دیگر انتخاب ها در بازی ها تا حدی مضر است، بلکه از جنبه های مختلف بسیار مفید هم می باشد.

این دسته از بازیکن ها، بازی های چالش برانگیز، پازلی، معمایی و در کل بازی هایی را انتخاب می کنند که در کنار هیجان بسیار بالا، مغز و ذهن و قدرت تفکر آنان را نیز به چالش بکشد. گیر کردن در این گونه وضعیت ها یکی از بهترین تمرین ها برای بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از ابتلا به بیماری هایی همچون آلزایمر می باشد. با APKTOPS در معرفی یک بازی سر تا سر چالش برانگیز در این زمینه همراه باشید.

ویژگی ها :

  • گیم پلی بسیار ساده اما فوق العاده چالش برانگیز در سبک Arcade
  • مناسب برای سنین مختلف
  • راهی عالی برای تمرین دادن ذهن و بهبود عملکردهای آن به ویژه تمرکز، تفکر و …
  • دارای 8 بخش اصلی از سطح مبتدی تا پیشرفته
  • دارای بخش های Survival Mode و Daily Challenges
  • قابلیت دستیابی به 25 آیتم مختلف
  • صداگذاری بی نظیر و هیبنوتیزم کننده

 

بازی Duet

Duet (دو نفره) نام یک بازی ساده اما فوق العاده به تمام معنا می باشد که شما را به چالشی بسیار مقتدرانه دعوت می کند. بازی Duet از زمره بازی های محبوب و جذاب در زمینه بازی های نیاز به تمرکز و اعصاب و روان و به اصطلاح Nerve-twisting است که توسط استودیوی استرالیایی Kumobius تهیه و عرضه شده است. اگر شما هم جزو بازیکنان حرفه ای هستید و بعد دیگری از بازی ها را درک می کنید و همچنین از بازی کردن فقط به منظور سرگرم شدن استفاده نمی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم این بازی را امتحان کنید.

در بازی Duet که یک بازی اعصاب و روان است، شما به چالشی بسیار دشوار کشیده می شوید. اما این چالش از نوع آموزنده است و ذهن شما را برای یادگیری و همگام سازی فعالیت ها (Sync) تربیت می کند. شما در این بازی یاد می گیرید که چطور به صورت همزمان دو بخش مختلف را کنترل کنید. در Duet دو نقطه که حول محور یک دایره رو به روی یکدیگر قرار گرفته اند، وجود دارند. یکی از این نقطه ها قرمز رنگ و دیگری آبی می باشد.

با لمس سمت راست صفحه، کل این دایره به سمت راست و با لمس سمت چپ تصویر، دایره به سمت چپ حرکت می کند. بدیهی است که با لمس هر قسمت هر دو نقطه تکان می خورند. حالا وظیفه شما عبور دادن این دو نقطه از میان موانعی است که به در جلوی راهتان وجود دارند. اینجاست که تمرکز شما به شدت به چالش کشیده می شود و درست زمانی که با خیال راحت به یکی از نقطه ها دقت می کنید تا آن را از مانع عبور دهید، متوجه می شوید که نقطه دوم در خطر برخورد با همان مانعی قرار دارد که شما نقطه اول را از آن گذراندید. هر عکس العمل شما روی هر دو نقطه تأثیرگذار خواهد بود.

مثل خیلی های دیگر، در ابتدای بازی شما احتمالاً نمی توانید حتی یکی از موانع را هم رد کنید اما بعد از چند بار تمرین مکرر، ذهن شما این چالش را درک خواهد کرد. Duet دارای 8 بخش مختلف می باشد که در این 8 مرحله، تعداد زیادی مراحل پشت هم وجود دارد که از ابتدا آسان و به مرور سخت و سخت تر می شوند.

با تمرین پی در پی این بازی، شما ذهن خود را به خوبی برای هماهنگ سازی آشنا می کنید و آن را برای انجام فعالیت های همزمان (Simultaneously) آماده می کنید. چنین تمرین های واقعاً برای هر انسانی ضروری بوده و باعث می شود تا از ابتلا به بیماری های اعصاب و روان به شدت جلوگیری شود. شما در این بازی اعصاب و روان تمرکز بهتر را به خوبی یاد می گیرید.

توجه: بازی Duet در دو نسخه Free و Premium عرضه شده است. چون نسخه Free این بازی رایگان و قابل دسترس همگان است، معمولاً اکثر وب سایت ها این نسخه را قرار داده اند. اما APKTOPS نسخه Premium این بازی را که بدون هیچ گونه تبلیغ بوده و همچنین دارای بخش های اضافی مثل بخش های Daily Challenge یا Survival Mode است را جهت دانلود آماده کرده است. عکس گرفته شده از منوی اصلی این نسخه توسط APKTOPS :

 

دانلود فایل نصبی (نسخه Premium)

 رمز فایل فشرده:www.apktops.ir

 




:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Duet Premium v3 , 0 بازی دوئت نسخه پرمیوم + تریلر برای اندروید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: